Антикорозійна обробка кузова

Купуючи машину в салоні, ви полегшено зітхне: новісінькі, все в нормі, днище надійно оброблено. Однак, наскільки ретельно була проведена актікоррозіонная обробка кузова, знають лише співробітники заводу-виготовлювача. Гарантія на збереження властивостей покриття днища дається не більше, ніж на 2-3 роки.

Там, де необхідно зробити антикорозійну обробку кузова

  • Машина експлуатується 4 роки і більше.
  • Зроблено грунтовний ремонт кузова і потрібно оновити захист днища.
  • Придбано автомобіль б / у, антикор днища якого перед продажем не робити.

У разі, якщо машина дуже стара або має наскрізні іржаві отвори, але при цьому ставиться за вартістю до бюджетних варіантів, простіше купити аналогічний автомобіль з обробленою нижньою частиною. Однак, якщо стоїть завдання по збереженню раритетної моделі, варто попрацювати над зняттям іржі, закладенням отворів і антикором авто.

Фактори формування корозії

Те, що вода викликає окислення металу, відомо багатьом. Але чому в захищеному кузова всього за пару років виникають вогнища іржі? Пошкоджене захисне покриття – лише частина проблеми. По кузову регулярно проходить струм. Сама габаритна конструкція являє собою сукупність деталей з різних металів: листове днище, кріплення, зварні ділянки. Існують такі пари-гальваніки, які «не терплять» один одного. Наприклад, сталь з магнієм, мідь з алюмінієм. І в точках дотику утворюється додаткове вогнище руйнування. Такими небезпечними ділянками є арки коліс, дно машини, стійки дверей, лонжерони, пороги, область вихлопної труби.

Дрібні плями іржі свідчать про приховані активні процеси окислення, що відбуваються в невидимих ​​зонах. Повна антикорозійна обробка автомобіля врятує транспортний засіб від ознак киснево-вологісного руйнування.

Наші дії

  1. Добре моєму днище і частини у вигляді прихованих порожнин.
  2. Ретельно просушуємо поверхню для майбутньої обробки.
  3. Покриваємо дно машини захисним засобом, заливаємо його в приховані отвори.
  4. Даємо просохнути.
  5. Рекомендуємо не користуватися активно автомобілем першу добу-дві, щоб склад закріпився на днище.

2 типу антикорозійної обробки кузова авто

– ML-масла. Розробка належить шведам і полягає в заливці продукту через наявні або просвердлені отвори кузова. Склад масла дає можливість швидко і надійно покривати поверхні і шви. Інгібітори корозії значно уповільнюють іржавіння деталей і зварювальних швів. Масло добре покриває все зсередини, але зовні тримається не настільки якісно.

– Комплексний захист. Вона має на увазі внутрішню обробку каналів оригінальним ML-маслом і зовнішню, виражену в покритті панелей і арок бітумними продуктами. У цьому випадку важливо наносити антикорозійний склад на добре вимиті поверхні. Товстий шар захисту додатково створить шумопоглинальний ефект, знизивши проникнення в салон вуличних звуків.

В автосервісі «TopAuto» відсутні дешеві псевдо-склади, які через велику плинність швидко йдуть з оброблених поверхонь і забивають собою дренажні отвори. Антикорозійна обробка кузова: ціна не залежить від сезону!