Огляд і контроль стану деталей підвіски на відсутність люфту і механічних пошкоджень

Важливість підвіски в конструкції автомобіля- незаперечний факт. Вона не тільки з’єднує кузов автомобіля і дорожнє полотно, а й входить в конструкцію шасі. Елементи підвіски безпосередньо впливають на безпеку руху, і контролювати її справність так само необхідно, як і заправляти автомобіль паливом.

Зараз подекуди зберігся «дідівський» спосіб діагностики підвіски. Як не дивно, деякі власники «Москвичів» і «Копійок» й досі їм користуються. Спосіб полягає в наступному: щоб виконати перевірку цілісності амортизаторів, автомобіль розгойдували. Якщо підвіска справна, то автомобіль повинен буде зробити не більше півтора качків. На сьогоднішній день такий спосіб малоефективний, особливо на сучасних автомобілях. Для автомобілів з активною підвіскою існують більш прогресивні види діагностики підвіски, наприклад, комп’ютерна. Ще один вид діагностики – вібростенд, який наближає автомобіль до поведінки на дорожньому покритті під час руху.

Але підводний камінь полягає в тому, що даний метод не завжди правдивий. Найчастіше такі стенди мають заводські настройки, і підходять далеко не для всіх автомобілів. Забавна ситуація – несправність можна визначити, якщо уважно поглянути на «тельбухи» знизу.

В першу чергу погляд слід звернути на чохли і пильовики. Якщо прогумовані деталі мають надриви, то, швидше за все, деталі, які вони захищають, також пошкоджені. Далі слід оглядати амортизатори. В даному випадку слід переконатися, щоб не було масляних протікання, але, врахуйте, що масляний наліт допустимо. Третім кроком слід оглянути самі пружини. Якщо присутні тріщини і відколи, то деталь підвіски необхідно замінити. По-четверте, огляньте кульові опори, а також сайлент-блоки. На цих деталях не повинні бути присутніми відшарування, або деформація. П’ятим кроком є ​​огляд стабілізаторів и їх опор. При розгойдуванні у деталі не повинно бути зазорів. Шостий крок – перевірка рульової тяги. Поодинці це зробити неможливо, так що вам знадобиться помічник. Важливість огляду передньої і задньої підвіски залежить від приводу автомобіля. Якщо автомобіль передньопривідний, то слід в першу чергу оглядати передню підвіску. Але не варто забувати і про задню підвіску. Огляд і діагностика підвіски повинні проводитися регулярно. І не тільки тому, що це відбивається на стані автомобіля.

Найголовніше – безпека руху. На жаль, багато водіїв починають огляд тільки тоді, коли чують стукіт, хрускоти, і інші неприємні звуки під час керування автомобілем. У більшості випадків на слух дуже важко визначити, яка саме деталь має несправність. Ось тут-то на допомогу и приходити комплексна діагностика підвіски. З її допомогою можливо провести огляд і контроль стану деталей підвіски на відсутність люфту і механічних пошкоджень, а також перевірити електроніку підвіски на наявність несправностей. А якщо ви є власником автомобіля японської марки Toyota або Lexus, Рекомендуємо провести огляд в автосервісі «TopAuto», Який знаходиться в місті Києві.