Хонингование блоку циліндрів

Під час проведення капітального ремонту двигуна не можна ігнорувати процес хонингования блоку циліндрів. Завдяки цій процедурі, циліндри зношуються набагато менше, відповідно служать довше. Наш автосервіс TopAuto надає цю послугу, як і безліч інших ремонтних робіт пов’язаних з ремонтом таких марок як Lexus або Toyota. Майстри мають більше 10 років досвіду.

Давайте розглянемо докладніше, що таке хонінгування циліндрів, які є види процедури, і для чого необхідно її проводити.

Що таке хонінгування блоку циліндрів?

Це фінальний етап капремонту, під час якого проводиться остаточна обробка поверхні циліндрів. Здійснюється за допомогою професійних інструментів. Головна мета хонингования – отримати необхідні розміри циліндрів, забезпечивши точність і мінімальні відхилення між діаметрами в різних точках циліндрів двигуна.

Види хонінгування циліндрів двигуна

Для обробки хоном використовують великий і дрібний абразив. Великий застосовується під час чорнової обробки циліндра, невеликий ж – під час фінішної обробки.

Для хонингования використовують алмазний і керамічний (більш сучасний) абразиви. Незважаючи на те, що керамічні бруски набагато дешевше, перевагу залишається за алмазними абразивами. Це пояснюється довговічністю, і відповідно меншою підсумкової ціною.

Незважаючи на поширену думку автолюбителів, в домашніх умовах на кухні зробити якісну обробку циліндрів хоном неможливо. Як мінімум, через відсутність необхідних професійних інструментів без яких неможливо створити необхідні шорсткості на оброблюваної поверхні.

Варто відзначити, що шорсткості, які залишаються після хонингования, грають важливу роль в роботі двигуна. Вони затримують масло, завдяки чому покращують змазування елементів поршневої групи.

Для чого роблять хонингование блоку циліндрів?

В першу чергу, це робиться для запобігання передчасного зносу циліндрів, а також, щоб поліпшити приработку поршневих кілець і самих поршнів після капітального ремонту.

Під час експлуатації двигуна, з циліндрами часто відбувається ефект “конусности”, “еліпсності” або “бочкоподібності” – їх форма з круглої перетворюється в овальну, деформується. В результаті продуктивність двигуна зменшується, а витрата палива і масла навпаки збільшується.

Під час “капіталки” циліндри розточуються до необхідних розмірів і форми, максимально наближених до вихідних. Після цього автосервіс по Тойота і Лексус в Києві виробляє хонингование, щоб досягти оптимальної шорсткості і, звичайно ж, уберегти циліндри від деформації.

Автосервіс TopAuto завжди з увагою ставиться до кожного клієнта, якому необхідний Ремонт Toyota Lexus. Безліч послуг та сучасне обладнання – запорука якісного обслуговування.