Перевірка амортизаторів

Абсолютно кожна деталь автомобіля рано чи пізно зношується.  Деякі поломки легко визначаються, але є й ті, які неможливо визначити «озброєним оком». Через цій ситуації безліч водіїв може посилатися на погану якість дорожнього покриття.

Як і будь-яка інша деталь – амортизатори не є «зайвою» запчастиною вашого автомобіля. Їх стан безпосередньо грає роль в управлінні, комфорті їзди, терміну служби шин на колесах, гальмуванні, і, нарешті, на стані підвіски. При стандартній експлуатації їх термін служби досягає трьох-чотирьох років. Однак існує безліч факторів, які впливають на нього.

Термін служби, як скоротити, так і збільшити можуть такі умови, як погода, стиль керування, дорожнє покриття. В умовах нашого складного клімату і якості доріг, амортизатори потрібно регулярно перевіряти на предмет герметичності.  Як же можна визначити справність амортизаторів?

Одним з головних ознак несправності служить вібрація на рульовому колесі. Якщо це відбувається, то, швидше за все, зношені ущільнювачі на поршнях, і гідравлічна рідина витікає через ущільнювачі. Якщо при гальмуванні автомобіль починає «клювати» і йде в бік, то перепускні клапани амортизаторів однозначно зношені – обов’язково відвідайте автосервіс.

Особливо гостро це відчувається на японських машинах марки Toyota та Lexus. Якщо виявите таку поломку, зверніться в автосервіс «TopAuto» в місті Київ. Він спеціалізується не тільки на ремонті підвіски. Тут за розумну плату Вам встановлять ГБО, додаткове обладнання, а також зроблять якісну діагностику та ремонт двигуна і електроустаткування.

При несправних амортизаторах можливо неправильне гальмування. Наприклад, шини починають «стрибати» по асфальту, або зовсім прослизати. Поряд з цим фактором провокується нерівномірний знос покришок, а також порушення балансування. Якщо Ви будете регулярно оглядати шини, то, в разі чого, обов’язково помітите ту, на яку припадає найбільше навантаження. Якщо поглянете на амортизатори зі оглядової ями, то зможете виявити витік гідравлічної рідини. Якщо це сталося – вийшов з ладу резервуар з рідиною, порушена герметичність. А це означає, що амортизатор харчується не тільки рідиною, а й повітрям. Це сприяє швидкому зносу деталі. Звичайно, він буде працювати ще якийсь час, але, бажано його замінити якомога швидше.

Самий неприємний симптом – деформація, або порушення кріплення механізму. Резинометаллеві втулки і подушки схильні до ерозії. Це провокує вільний хід амортизатора. Через це механізм може видавати стуки, які, напевно, чули більша половина автомобілістів. Вся капость такої ситуації полягає в тому, що амортизатор, швидше за все, цілий. На жаль, відремонтувати його не можливо – деталі окремо не продаються. Тому дуже важливо регулярно проходити ТО, або проводити огляд амортизатора на предмет герметичності.