Огляд і контроль елементів рульового управління на предмет герметичності і відсутність люфтів

Без діагностики не може бути ніякого ремонту, так як спочатку треба з’ясувати, що треба чинити і чи треба взагалі це робити. Так ось діагностика рульового управління (РУ) – це не просто перевірити як крутитися роль і слухаються його колеса. Це цілий комплекс процедур, який обов’язково треба проводити в автосервісі.

Способи діагностики РУ

Автосервіс «TopAuto» проводить комплексну і вузькоспрямовану діагностику цього автомобільного вузла. Більше 10 років досвіду показує, що перший варіант діагностики необхідний:

  • Минуло багато часу з останнього використання машини. Коли механізм рульового управління довго перебуває в стані статики, то всі його деталі можуть покритися іржею, а масло втратити свої властивості.
  • Більшу частину часу їздите по поганій дорозі з ямами, купинами. Підвищена вібрація і часті удари можуть завдати шкоди всьому рульовому механізму.
  • Пропустили планову заміну масла ГУР. Після цього можна з 100% упевненістю сказати, що доведеться розбирати весь вузол, чистити його і заливати нове масло. Так як старі мастильні рідини міститися металеві частинки, які завдають непоправної шкоди деталям.
  • Купили авто з пробігом. У цьому випадку Ви не знаєте якими шляхами їздила машина, як давно проводили заміну масла, як довго не експлуатувалася. Тому обов’язково відвідайте автосервіс по Тойота і Лексус в Києві. Тут не тільки проведуть діагностику, а й у разі необхідності ремонт Toyota Lexus.

Вузьконаправлена ​​діагностика потрібна тільки в одному випадку, коли автомеханік точно бачить несправність.

Ознаки несправності рульового управління

Їх повинен знати кожен водій, щоб вчасно звернутися до фахівців. В іншому випадку може статися аварія.

  • Труднощі при крученні керма, відсутність жорсткої фіксації. Велике транспортне запізнювання від моменту повороту керма до моменту відгуку коліс.
  • Наявність стуку, скреготу в момент повороту керма.
  • Масло ГУР стало темного кольору, початок протікати або створювати піну.

При виявленні одного або декількох ознак негайно відвідайте наш СТО.

Етапи діагностики РУ

Все починається з первинного огляду. Автомеханік детально оглядає і перевіряє всі деталі вузла. Після цього можливо три варіанти подій:

  1. При виявленні, що весь рульовий механізм несправний, його демонтують, встановлюють на стенд для тестування, і лише потім приступають до ремонту. Після закінчення ремонтних робіт механізм знову встановлюють на стенд і перевіряють, лише потім встановлюють на авто.
  2. Якщо несправність викликала окрема деталь, то її просто замінюють на нову.
  3. Якщо нічого не вдалося з’ясувати, то це пряме показання для проведення комплексної перевірки.