Огляд і контроль стану кульових опор

За сто з гаком років автомобіль зазнав значних змін. Однак і на сьогоднішній день існують такі вузли, технологія виготовлення яких і механізм роботи залишаються незмінними на протязі десятків років. До таких належить кульова опора. Поряд з іншими механізмами вона потребує контролю стану, адже несправний механізм несе загрозу життю при русі на автомобілі.

Важливо розуміти, що, незважаючи на свою надійність і простоту конструкції, кульова опора має свій ресурс. Чим гірше покриття доріг, тим швидше опори виходять з ладу.Її несправність може призвести до катастрофічних  наслідків, тому важливо навчитися виявляти несправність на стадії появи.

Прийнято вважати, що пошкодження кульової опори характеризується наступними ознаками:

  • характерними стуками при кожному проходженні повороту;
  • биття коліс при повороті і нерівномірний знос протектора шин;
  • неправильний розвал-сходження коліс;
  • зросле зусилля і опір керма;
  • невеликі потьохкування підвіски і відведення автомобіля в бік при гальмуванні.

Але бувалі автолюбителі можуть заперечити – ці «симптоми» характерні і для інших несправностей. І, без сумніву, вони мають рацію. Тому перш ніж змінювати кульову опору, слід уважно поставитися до питання «чи потрібна заміна деталі?», І переконатися в цьому.

Можна перевірити все самостійно, маючи під руками найнеобхідніші речі – оглядову яму, монтировку, домкрат і гайкові ключі. Але найкраще буде звернутися в професійний автосервіс, наприклад як «TopAuto», який розташований в Києві. У ньому вам не тільки замінять деталі підвіски, але також проведуть цілий фронт необхідних робіт з діагностики та ремонту. Автосервіс TopAuto працює з такими марками як Toyota і Lexus. Автомобілісти рекомендують! Благо, в Мережі повно відеороликів про те, як знімати кульову опору. Але, про всяк випадок ось вам кілька порад, які не будуть зайвими в такого роду діагностиці:• ніяких вибивання молотком – може статися так, що деталь справна, і ви просто пошкодите її;• слід витягувати кульову опору тільки на твердій поверхні, знімати її на м’якому ґрунті марно і травмо небезпечно;• автомобіль, піднятий домкратом повинен стояти твердо, бажано використовувати дерев’яні бруски як доповнення; Важливо знати, що витягнута опора, в залежності від конструкції, обертається вільно. Але це не гарантує того, що вузол не справний. І, нарешті, найважливіша порада – не варто витягати кульову опору, якщо ви не впевнені в цьому. Найчастіше ті ж самі амортизатори дають точно такі ж «симптоми». Попередньо, слід ретельно оглянути і інші деталі підвіски на предмет тріщин, зазорів і слабкого кріплення. Якщо ж ви хочете заощадити масу часу, то вам пряма дорога в автосервіс «TopAuto». За помірну плату ви отримаєте не тільки якісну діагностику, а й рекомендації від кваліфікованих майстрів. Цей варіант відмінно підійде і новачкам – в процесі ремонту деталей можна дізнатися багато важливого ​​та корисного.