Фарбування капота

Капот – це щит автомобіля, який бере під час руху на себе всі неприємні нюанси експлуатації. Він перший з інших деталей відчуває на собі динаміку руху, отримує механічні пошкодження. Фарбування відколів на капоті з часом потрібно практично кожному автолюбителю, який щодня перебуває за кермом. Іноді спочатку потрібно вирівняти поверхню від деформацій, а потім вже відновлювати колірний фон.

Існує 3 причини для фарбування капота на Toyota і Lexus:

– капот, що знаходиться на автомобілі був незначно деформований і потрібно відновний ремонт або він побитий дрібної крихтою з дороги;

– фарбування абсолютно нової деталі, якщо стара вже не підлягає відновленню;

– креативний автотюнінг.

Скільки коштує фарбування капота? Це залежить від ціни використовуваних матеріалів, кількості покриваються поверхонь (з зовнішньої сторони або обох сторін деталі). Краще передзвонити менеджеру і уточнити всі нюанси для визначення точної вартості.

Операції при кваліфікованому фарбуванні капота

  • Ретельна мийка машини (не тільки капота).
  • Видалення старої фарби.
  • Шпатльованіє з метою нівелювання висотних дисбалансів.
  • Обробка абразивами.
  • Використання грунтовки продукту.
  • Покриття грунтовки підкладкою, підібраною під колір фарбувального складу.
  • Нанесення основного тону, лакування.

Фарбування капота балончиком використовується в кустарних умовах або при любительському відновленні покриття.

Київський лакофарбовий продукт послідовно використовують 3 рази, щоб товщина зовнішнього шару досягла 80-100 мкм. Іноді її доводять до 120 мкм. Діаметр використовуваного в роботі пістолета і швидкість подачі складу враховують в’язкість рідкого матеріалу. Додаткових зусиль потребує обробка фігурних округлостей в місці обрамлення фар. Подача фарби виконується під кутом 90˚ ± 5˚.

Чому при фарбуванні капота авто виникають дефекти

Багатьом хочеться отримати покриття на капоті «металік». Тільки закінчивши всі роботи, можна побачити кінцевий результат. І що ми отримуємо? Десь покриття рівне, а десь ̶ зі слабкими проблисками минулого відтінку. Де шукати причину, що пішло не так?

  1. Перша помилка – в базовому шарі, який був створений неправильно.
  2. Другий ляп полягає в помилковій налаштування фарбопульта, в результаті чого змішання повітря і оттеночного складу виконується неправильно,
  3. Розпилення, н що забезпечує потрібну ширину розбризкування.
  4. Погані грунтувальні роботи.

Звертаючись в автосервіс «TopAuto», ви отримуєте високий рівень проведення робіт. Нашими майстрами виконується підфарбовування під капотом і з зовнішньої сторони деталі, відновлення цілісності покриття при ськолах, тріщинах, випрямленні капота після ДТП. В роботі може бути використаний новий капот або приведений до належного стану «рідний».