Фарбування сколів

Навіть на найсучасніших автомобілях Toyota і Lexus можуть з’явиться такі старі проблеми як подряпини і відколи. Скол і подряпина в одиничному вигляді зазвичай забарвлюються самостійно (виняток становлять моделі, які готують в форматі «ексклюзив»). Для цього пропонується купити фарбу для ремонту сколів, розчинник вирівнюючий матеріал, пензлик і лак. Однак мало хто з водіїв ретельно оглядає свою машину кожен день, тому відколи виявляються зазвичай, якщо їх декілька або один, але досить великий.

Фарба для відколів підбирається відповідно до наявного покриттям. Досить часто її вибирають по кришці від бензобака або тимчасово демонтованому дзеркала. При видаленні дефектів на автосервісі «TopAuto» використовується допомога колориста.

Які бувають відколи

  1. Поодинокі, поверхневі, що не дійшли до металу. Тут зазвичай виконується фарбування відколів своїми руками. Легка робота наждачним «шкіркою», знежирення, нанесення фарби за допомогою пензлика.
  2. Поодинокі, заглиблення. Ґрунтовкою закладають дисбаланс по висоті, поверх розподілять фарбу, завершують відновлення лаковим шаром і невеликий воскової поліруванням ремонтується місця.
  3. Часті відколи на поверхні. Фарбування відколів і подряпин на автомобілі виконується після знімання деталі. Такий прийом відноситься до локального відновленню, коли обробці піддається не весь автомобіль, а лише окремі деталі. В першу чергу необхідно зачистити місце пошкодження, видаливши фарбу, що відшаровується, пилові компоненти. Для цього використовують кілька типів наждачного матеріалу, щоб обробити ділянку вручну, або користуються полировальной технікою, періодично міняючи зернистість дисків. Для базового покриття підійде грунтовка на акриловому компоненті. Використання епоксидного аналога в другому шарі забезпечить додаткову міцність відновлюваному місця. Потім застосовують емаль, лак і виконують естетичну полірування.
  4. Іржа – це вже серйозна заявка на руйнування покриття, тому видалення сколів фарбування виконується складніше. Треба видалити результат окисної реакції, а потім захистити місце пошкодження, відновивши його до невидимого рівня. Спочатку потрібно обробити краї відколу до рівня металу, рясно змочити місце нейтралізатором корозії, обробити розчином. Далі дії стандартні: грунтування – шліфування – фарбування – кінцеве полірування. Має пройти час, щоб спочатку фарба, а потім і лак «опустилися» в оброблювану виїмку, заповнивши собою простір.

Важливо, щоб при фарбуванні на оброблювану деталь або локальне місце не потрапила пил і краплі води – це значно погіршить очікуваний результат. Фінішна шліфовка, для якої вибирають молочко або пінистий компонент, робиться тільки по мокрій поверхні.

Де купити фарбу для відколів, як не нашкодити твердою рукою? Великої біди не буде, якщо ви захочете здійснити фарбування відколів своїми руками і вийде невдалий результат. Автосервіс «TopAuto», завжди допоможе нейтралізувати руйнування, попередити розвиток іржі, відновити зовнішній вигляд ЛКП автомобіля незалежно від кількості, глибини тріщин і відколів.