Фарбування вм’ятини або подряпини

Якщо пошкодження серйозне і не вдається виконати видалення вм’ятин без фарбування, значить потрібно провести комплексні роботи. Порушення геометрії деталей найчастіше зустрічається на крилі, бампері, капоті, проте воно може бути на даху, бічній частині або багажнику транспортного засобу.

Раз є вм’ятина, випрямлення просто необхідно. Його здійснюють механічним, термічним або вакуумним способом. Пошкодження може бути у вигляді вдавлення пластика або металу, викривлення початкової поверхні з появою тріщин (горизонтальний скол фарби або пошкодження до металу).

Чим погана фарбування вм’ятини або подряпини автомобіля балончиком

Щоб не залишати відкритим місце пошкодження, деякі вважають за краще по-швидкому «задути» його з балончика. Звичайно, відкритий метал відразу почне корродировать, однак подібний спосіб не є дієвим, адже під контури суцільного ЛКП не вийде додати фарбу, яка б перекрила небезпечну ділянку. Без грунтування не вийде сформувати достатнє зчеплення, а якщо його покласти, то це додасть естетики, але не змиє повністю усунути подальшу іржу.

Підготовка та фарбування

Отже, ви вдало завершили першу фазу «вм’ятина-ремонт». Пора приступати до наведення візуальної привабливості машини.

Шпаклівка ділиться на заповнює і фінішну. Завдання першої – прибрати все дисбаланси в конфігурації і нівелювати площинні перепади. Кожна з них супроводжується абразивної обробкою з різним ступенем зернистості активного компонента. Коли з позиції майстра поверхню є остаточно дооформлення, він приступає до грунтування.

Фарба з металевим блиском, перламутровим відливом, емаль «Нітро» висвітить всілякі огріхи, тому першим шаром вибираємо наповнювач грунтовки типу. Акрилові склади добре покриють і звичайний грунт. При відсутності видимих ​​пір, раковин і нерівностей після висихання можна приступати до останнього ошкурювання і застосування фарби.

Фарбування

Фарбування вм’ятини або подряпини автомобіля Toyota і Lexus – процес тривалий, тому не треба сподіватися, що вона робиться швидко. Як правило нанесення кожного шару фарби або лаку займає від 15 хвилин до години, в залежності від площі забарвлення. Звичайно потрібно робити паузи між нанесенням наступного шару. І звичайно сушка протягом години в камері при температурі +60 градусів. Автосервіс «TopAuto» надасть для виконання робіт кращих майстрів для вашого автомобіля. А наявність сучасного обладнання гарантує швидкість у виконанні робіт без втрати якості.