Перевірка активної підвіски

Підвіска автомобіля являє собою один з тих елементів, який почав з’являтися раніше за всіх. Спершу, це була звичайна рама, в тому числі і з дерева. А зараз вона стала навіть розумною, і дозволяє регулювати дорожній просвіт, а також ступінь жорсткості, кут нахилу і режими роботи амортизаторів.

Звичайно, мова йде тільки про сучасних автомобілях марки Toyota і Lexus, які зуміли зарекомендувати себе як надійні і комфортні автомобілі. Особливо якщо врахувати, стан наших доріг це дуже важливо.

Ну тепер уявіть сучасний позашляховик Тойота або Лексус на ресорах. Звичайно ж, це неможливо. А ось активну підвіску – запросто.

Як і будь-який інший вузол, активна підвіска потребує періодичному огляді і діагностиці. Тільки якщо у випадку з дідусевим «Тазом» можна поглянути на амортизатори і покачати авто, то тут цього буде недостатньо. Для діагностики активної підвіски знадобиться, як мінімум, набір ключів, і стенд розвал-сходження і оригінальне програмне забезпечення.

Краще не звертатися в автосервіси, які не володіють належними знаннями, і звернеться для виконання діагностики активної підвіски в автосервіс «TopAuto». Як, наприклад, у випадку з системою підвіски X-reas, яка до неможливості технічно складна, і неправильно залита рідина в амортизатори може вивести з ладу амортизатор.

Під час перевірки активної підвіски необхідно зробити кілька попарних вимірів. А саме, порівняти висоту центру колеса і контрольних точок. Регулюється активна підвіска з допомогою комп’ютера. Хоча заміна деяких дрібних деталей підвіски може бути проведена вручну, наприклад датчиків. Як правило, вони не ремонтуються, а тільки підлягають заміні. При цьому завжди стежте за їх станом. Фахівці рекомендують виконувати всі ці дії з помічником, не кажучи вже про самостійне діагностуванні.