Перевірка підшипників маточини на предмет несправності

Іноді під час їзди нам доводиться чути досить неприємний гул, який йде від коліс автомобіля. Найбільш ймовірно, що зносився підшипник маточини. Незважаючи на те, що це високоміцний механізм, він є досить примхливим навіть до установки. Підшипник маточини виконує просте, але дуже важливе завдання – він фіксує колесо і дозволяє йому рівномірно обертатися. Але зазвичай, його ресурсу вистачає на досить велику кількість пробігу – близько 120 тисяч кілометрів. Хоча якщо водити обережно, і вчасно перевіряти підшипники маточини, то не буде межею і пробіг в 150 тисяч кілометрів.

На справність підшипників маточин можуть впливати кілька чинників. Серед них помітно виділяється манера їзди, погодні умови і якість дорожнього полотна. Все це – найлютіші вороги підшипників маточин. Втрата його герметичності також сприяє прискореному зносу. Тому важливо стежити за станом пиляків. Неправильна установка також може вплинути на довговічність підшипників. Якщо він запресовується з перекосом, то запчастина знову доведеться поміняти, і іноді це трапляється через пару-трійку тисяч кілометрів.

На регульованих підшипниках Toyota і Lexus, прискореному зносу сприяє надмірне затягування гайок. Щоб підшипник маточини працював правильно, йому необхідний невеликий зазор. Надмірно притягнуті гайки стануть перегріватися і тертися, в результаті чого підшипник вийде з ладу. Першою ознакою несправності служить гул в колесах. На самому початку він виникає періодично, а його тон змінюється в залежності від швидкості руху.

Наступний етап – поява вібрації, яка може давати віддачу на кермо. Уже на цьому етапі управляти машиною стає небезпечно, тому що точкою стає заклинювання колеса. І добре, якщо це станеться на малій швидкості. Заради безпечного водіння РЕКОМЕНДУЄМО заїхати на автосервіс «TopAuto» і провести діагностику, а при необхідності і заміну підшипника маточини.