Перевірка підвіски системи AHC

З підвіскою системи AHC знайомі тільки автовласники з Лексусами і Тойотамі. Підвіска системи AHC є можливість управління висотою кузова. Вона здатна забезпечити комфортне пересування, особливо по дорогах СНД, і зберегти величину дорожнього просвіту, якщо автомобіль серйозно завантажений. Як і будь-який інший агрегат, підвіска має властивість ламатися.

Все починається з того, що барахлить датчики, які відповідають за регулювання кліренсу. Найпоширеніша річ – автомобіль «присідає», а назад стати не може. Перевірка підвіски системи AHC може бути виконана як в поодинці, так і з помічником. А ось ремонт такої підвіски краще не затівати самому, а звернутися за кваліфікованою допомогою.

Щоб перевірити працездатність системи AHC, вам потрібно всього лише по черзі активувати режими цієї підвіски. Зміна режиму в справному стані повинна здійснюватися за 10 – 15 секунд. За статистикою, підвіска системи AHC починає барахлити, в середньому, через 3-4 роки експлуатації. Так що рано чи пізно з цим стикається кожен власник автомобіля.

Але коли є хороші автосервіси, які спеціалізуються на японських авто, таку проблему можна вирішити швидко і дешево. Наприклад, в місті Київ автосервіс TopAuto працює виключно з автомобілями Toyota і Lexus. І ремонт підвіски системи AHC для них не складає труднощів.

Коли підвіска системи AHC не працює в будь-якому режимі, як правило, виходять з ладу датчики. Це може бути викликано рядом факторів, враховуючи, по яких дорогах і в якому кліматі доводиться експлуатувати автомобіль. Будьте впевнені, коли датчик знімуть і розберуть, виявиться, що в усьому винна корозія. Японські інженери і подумати не могли, що, наприклад, взимку дороги обробляють реагентами, а навесні і влітку їх залишкова частина осаджується на деталі в якості пилу.

Повна перевірка підвіски системи AHC, на жаль, в побутових умовах неможлива на увазі її технічної складності. Ви можете перевірити працездатність AHC, але заміряти напругу датчиків, а також їх вплив на роботу положення підвіски у вас не вийде. На СТО, як правило, можуть заміряти всі необхідні параметри, завдяки професіоналізму робітників і наявності відповідного обладнання. В автосервісі не тільки повірять значення, а й встановлять похибка аж до десятих часток сантиметра.