Перевірка привідних агрегатів на люфт і шуми

Ходова частина автомобіля, яка саме по собі складається з безлічі елементів, є одним з найбільш важливих вузлів машини. Від її стану залежить безліч факторів, таких, що безпосередньо впливають на безпеку руху. Давайте на прикладі Toyota RAV4 розберемося, як відбувається перевірка привідних агрегатів.

На підвіску і ходову частину авто припадає левова частка навантажень. Ось чому в цьому випадку важлива не тільки ретельність перевірки на люфт і шуми, але і частота перевірок. Виробники таких автомобілів як Лексус і Тойота, рекомендують робити огляд ходової і приводних агрегатів приблизно раз в 10 – 15 тисяч пройдених кілометрів.

Природно, виконувати огляд потрібно в спеціалізованих СТО, як, наприклад, TopAuto, яка працює виключно з вищезгаданими марками. Перевірка відбувається в кілька етапів. Фахівці перевіряють стан системи гальм, в тому числі шланги, гальмівні диски,колодки. Далі настає черга перевірки рульової системи.

В огляді тестують рульову тягу, кермові наконечники, кульові опори, ШРУСи. Все це проходить перевірку на наявність люфтів. Ситуації, коли в ремонті ходової частини RAV4 змінюють тільки сайлентблоки, а також втулки стабілізаторів – досить часті явища. На минулих поколіннях позашляховиків, це було, мабуть, одне з найболючіших місць автомобіля. Перевірка приводних агрегатів в деяких випадках вимагає демонтування деяких деталей. Наприклад, це стосується маточин. За погодженням з власником автомобіля регулюються підшипники, і виконується їх промивка. І, звичайно ж, повністю змінюється мастило на цих агрегатах. Не буде зайвим поглянути на гідротрансформатор, а також провести діагностику КПП.

До слова, за умови експлуатації такого «паркетника», передні і задні стабілізатори, точніше їх втулки, живуть до 40 тисяч кілометрів пробігу. А ось стійки є практично довгограючі. В середньому вони служать від 150 до 200 тис. км. Рульове управління, в цілому, також є живучим і служить до 200 тис. км. Щоб деталі гарантовано дожили до такого поважного терміну, не буде зайвим регулярно їх змащувати. Автомобіль зі справною ходовою зможе забезпечити стійке положення практично на будь-якому дорожньому покритті. У тому числі на слизьких і мокрих дорогах, не кажучи вже про дрібне бездоріжжя. Однак пам’ятайте, що несвоєчасне обслуговування може обійтися дуже дорого, в тому числі і матеріально.