Перевірка системи рульового управління VGRS

Ті, хто водить японські позашляховики, зокрема фірми Lexus і Toyota, не з чуток знайомі з системою рульового управління VGRS. За запевненням деяких автолюбителів, ця рульова система є дуже примхливою, а інші впевнені в тому, що вона дуже стабільно працює. Але, як і для будь-якого механізму в автомобілі, для рульової системи також передбачено планове технічне обслуговування.

Тим, хто не знайомий з цією системою, слід знати, що вона відповідає за плавність управління під час швидкої їзди. Ця система здатна самостійно підбирати передавальні числа в співвідношенні рульове колесо і рульова рейка. Ще одним важливим плюсом системи є те, що при управлінні позашляховиком, вам немає потреби постійно підрулювати на великій швидкості, автомобіль добре тримає свою смугу. А в екстремальних умовах система, допомагає вам, підрулює в потрібному напрямку для виходу із заносу.

Щоб не стався вихід з ладу VGRS, її необхідно постійно контролювати і перевіряти. Адже в разі заміни вам доведеться викласти ціну вітчизняного уживаного автомобіля. Погодьтеся, адже краще попередити таку поломку заздалегідь. І незважаючи на те, що система VGRS дуже дорога в ремонті, воно створює комфорт і рятує життя.

Мережі повно посібників з усунення помилок, краще всього довірити цю справу професіоналам.

Причиною виходу з ладу системи VGRS може бути і недбалість некваліфікованих працівників автосервісу, наприклад при ремонті рульової рейки дуже часто як мінімум, рвуть шлейф VGRS, або збивають вал VGRS молотком, наносячи йому внутрішні пошкодження. Те ж саме стосується і розшифровки кодів помилок. Наприклад, найчастішою з них є помилка відключення системи рульового управління VGRS. Відвідуючи непідготовлених фахівців, вони можуть вам сказати що блок VGRS потрібно замінити, не знаючи того що його можливо перепрограмувати і він продовжує працювати.

Фахівці автосервісу «TopAuto», в тому числі і з офіційних дилерських центрів, суворо не рекомендують відвідувати «сірі» СТО гаражного типу. А виконувати ремонт і діагностику всіх електронних систем, в тому числі і VGRS у підготовлених майстрів. Інакше ви зможете позбутися не тільки кровно зароблених, а й гарантовано вб’єте рульову систему.