Перевірка рівня рідини гідропідсилювача

Рівень рідини в гідропідсилювачі керма грає не менш важливу роль, ніж необхідний рівень масла, який розташований в картері двигуна. На жаль, перевірка рівня рідини ГУР зазвичай робиться тільки тоді, коли виникають проблеми. І тоді долив рідини, не виправить цих самих проблем, а тільки посилить їх.

Для початку, необхідно знайти бак з рідиною для ГУР. На жаль, зробити це іноді досить важко, тому що практично на кожній моделі авто він знаходиться в різних місцях. Дізнатися його можна за відповідною маркування, а виготовляється він, як правило, з легкого металу або пластику.

Залежно з чого бачок виготовлений, можна визначати рівень рідини ГУР, як то кажуть, на око. Якщо бак зроблений з щільного пластику, або металу, то, як ви зрозуміли, побачити на око рівень рідини не вийде. Для таких випадків передбачений спеціальний щуп. Який працює аналогічно масляного.

На будь-якому бачку з рідиною для ГУР є спеціальні позначки мінімального і максимального рівня рідини. До того ж, на ньому є позначки для холодного двигуна і гарячого. Справа в тому, що в залежності від температури двигуна, рідина ГУР має властивість стискатися або розширюватися. Якщо двигун холодний, то слід дивитися по позначці «cold», якщо гарячий, то по «hot».

Не забувайте, що не можна доливати рідину вище максимальної позначки, навіть якщо залишається вільний простір. При гарячому двигуні вона розшириться і створить надмірний тиск, який може вивести з ладу систему ГУР. Колір рідини повинен бути прозорим, бурштиновим, або ж рожевим. Якщо рідина занадто темна – в ній присутня гума з ущільнювачів. Авто необхідно відкинути на СТО для діагностики рульового управління і подальшого можливого ремонту. Виробляти ремонт рульового керування краще на перевіреному автосервісі такому як «TopAuto». Співробітники сервісу вже довго займаються ремонтом таких марок як Toyota і Lexus. І зможуть з першого разу поставити автомобіль на колеса.