Ремонт порогів автомобіля

Пороги підсилюють показники стійкості на скручування в середині кузовний конструкції. Поріг Тойоти, Лексуса і будь-який інший машини може поржавіти, отримати вм’ятини, втративши свій первісний вигляд. Неприємним моментом є природа виникнення іржі: вона з’являється зсередини, а коли стає видимою, то значна частина деталі вже зруйнована. Додатковою неприємністю при реальних дірках в порогах стане проникнення в салон зимового холоду і неприємних запахів з вихлопної труби.

Автомобільні пороги

Існують 2 типу виробів: знімні і з’єднані з основою за допомогою зварювання. Перший вид оберігає від потрапляють в нижню частину машини каменів, другий розширює спектр своїх завдань, беручи участь у формуванні загального рівня жорсткості.

Знімні пороги демонтуються шляхом знімання фіксують кріплень. Потім вони вирівнюються, покриваються грунтом, і фарбуються в колір автомобіля.

Для стаціонарних (зварних) аналогів робиться витяжка ушкоджень за допомогою приварених елементів і споттера. Якщо є яскраво виражена іржа з ​​наскрізним отвором, її зрізують болгаркою. Підлягають демонтажу напіввідірваної частини, вм’ятини, які привели до сильного сминанию металу. Щоб уникнути пошкодження з автомобіля попередньо знімають двері і сидіння.

Гаражні маніпуляції

Ремонт порогів автомобіля без зварювання – це те, що намагаються зробити гаражні специ. Швидко, на вигляд нормально і, головне – власник не бачить. Як вони вирішують питання, щоб «не видувати» вм’ятину?

1) Використовують скловолокнисту шпаклівку. Накидали її, зверху все зафарбували, машина стоїть на місці, ремонтний матеріал тримається. Приблизний термін такого «відновлення» – місяць-півтора. А потім поріг-ремкомплект (фарба з грунтовкою і шпаклівкою) відвалиться у вигляді каменю. Навантаження, вібрація – ось і результат відповідний.

2) Застосовують вирівнювання за допомогою карбованого молотка, яким працюють по розрізаному фрагменту деталі. Потім робиться зварювання, зачистка і фарбування. Таке відновлення здатне радувати в середньому півроку.

Квадратні віконця і поперечні розрізання деталі призводять до ослаблення міцності короба, а ремонт порога автомобіля скловолокном не витримує перевірку часом.

Технологія ремонту в автосервісі «TopAuto»

Досить часто до нас приїжджають водії зі слідами дрібних і середніх вм’ятин на порогах. Якщо не порушена цілісність деталі, розтин порога можна виключити.

Ми використовуємо стапельного метод ремонту порогів і арок. Після витягування металу виключено ослаблення міцності функцій деталі, тому автомобіль не втрачає своїх експлуатаційних характеристик.

Часом потрібно видалити ділянку порога і приварити на місце вирізу металеву латку. Ми акуратно виконуємо це за допомогою болгарки, а зварювальний шов формуємо за допомогою подвійного проходу полуавтоматом (переривчастим і суцільним методом). При організації антикорозійного захисту уникаємо використання дешевих засобів автохімії, віддаючи перевагу більш довговічним і надійним способам антикорозійного захисту. Автомобіль, пороги якого в порядку – це не тільки зовнішня завершеність, а й захист днища. Звертайтеся в автосервіс «TopAuto» при виникненні проблем!